Offline marketing

„HA NEM TERVEZZÜK MEG AZ ODAVEZETŐ UTAT, AKKOR CSAK NAGYON NEHEZEN, VAGY EGYÁLTALÁN NEM JUTUNK EL A CÉLIG.” - KEMÉNY DÉNES

Offline marketing felsőfokon

Mint ahogy az élsportban, a reklám világában is - az online és offline marketing területén egyaránt -fontos, precíz és hatékony tervet készíteni ahhoz, hogy igazán élvonalbeli eredményeket érhessünk el. 

Offline marketing, testre szabva

A médiamegjelenések, közterületi plakátkampányok hatékony, és fontos offline marketing elemek. Ugyan esetenként költségesebbek, mint az online marketing kampányok, mégis léteznek költséghatékony megoldások. Mint az online, mind az offline marketing tekintetében elengedhetetlen a médiaterv készítése. Így kampányunk alacsonyabb befektetéssel lehet sikeresebb. Mindehhez alaposan ismerni kell a célcsoportunkat.

Célcsoport meghatározás, az offline marketing sikeréért

 A hatékony marketingstratégia kulcsa a targetálás, azaz a célcsoport meghatározás.  Ehhez pontosan tisztában kell lenni célcsoportunk média felhasználási szokásaival. Fel kell mérni a médiumok hatékonyságát, hogy hitelesen tudjuk eljuttatni üzenetünket partnereinknek.  Így pontosan meg tudjuk határozni, hogy milyen online vagy offline marketing elemekre van szükségünk.

Tervezés és szervezés

A célcsoport szokásait elemezve cégünk elkészíti az Ön vállalkozásának leginkább megfelelő és legköltséghatékonyabb médiatervet. Az online és az offline marketing eszközeit kombinálva széleskörű, a célcsoportot leginkább lefedő kampányt alkotunk meg.  Az offline marketing elemei könnyen és gyorsan alakíthatók online megjelenésre is. Egy jó, akár nyomtatásban megjelent PR cikk például hatékonyan meg tud jelenni online felületeken is.

Kipróbálni, megszeretni, megvenni

Ha ötletes, örömelvű, és élvezetes, a vásárlói promóció kiváló módja az offline marketing sikerességének. Arról nem is beszélve, hogy egy-egy vásárlói próbáról készített kisfilm remek alkalom lehet, hogy közösségi média oldalunkon nagyobb látogatottságot generáljunk. A termékek előnyeit hitelesen és szórakoztatóan lehet kidomborítani egy – egy promóciós offline marketing kampány során.  A hatékony és ötletes kampányok megszervezésében, azok kidolgozásában a Raccoon Lab teljes körű szolgáltatásokkal áll az Ön rendelkezésére.

A vevők 70%-ának megnyerése

Kutatások szerint az eladási helyeken a vevők 70%-a közvetlenül a polcok előtt dönt. Tehát a vásárlás nagy része nem tervezett, hanem pillanatnyi hatásra történik. Hiába jó az Ön terméke, ha a kitett hatékony POS (eladáshelyi) offline marketing eszköz miatt a vevő a versenytárs termékét vásárolja meg. Az eladáshelyi promóciók, nyereményjátékok és akciók az offline marketing kihagyhatatlan elemei például egy új termék bevezetésekor. Ezek az instore (üzleten, eladási helyen belül történő), offline marketing trükkök sokszoros bevétel növekedést is generálhatnak.

Nagy, nagyobb, legnagyobb

Az óriásplakátoktól a citylightokig a Raccoon Lab törekszik arra, hogy az Ön számára leghatékonyabb outdoor, azaz közterületi médiakampányokat alkossa meg a grafikai tervezéstő egészen a kivitelezésig. Célunk, hogy ezeket az offline marketing felületeket is úgy tervezzük meg Önnek, hogy az a vevőkre a lehető legkedvezőbb benyomást tegyék.